Public relations to nasza zawodowa pasja i sposób na życie. AGM PR powstało w 2009 r. i jest efektem kilkunastoletniego doświadczenia w budowaniu strategii komunikacji marketingowej i PR, które nasz zespół zdobył podczas pracy w międzynarodowych i polskich koncernach (m.in. AMS, Grupa Raben, Wavin, Pioneer Electronics Polska, Ruukki) oraz w agencjach PR i full service.
Doskonale znamy specyfikę polskich mediów tradycyjnych i elektronicznych. Dostrzegamy niebezpieczeństwo ich tabloidyzacji, jednak nie zgadzamy się ze stwierdzeniem „nie ważne, co piszą, byle pisali”. Uważamy, że dobrze zaplanowane i systematycznie prowadzone działania public relations budują i poprawiają relacje pomiędzy firmą a jej obecnymi i potencjalnymi klientami, partnerami biznesowymi, decydentami i środowiskami opiniotwórczymi oraz są niewątpliwie jednym z kluczowych czynników sukcesu finansowego w dzisiejszym świecie. Dlatego pracując nad planami komunikacji, szczegółowo analizujemy sytuację firmy, by zaprojektować najbardziej skuteczne narzędzia PR, dostosowane zarówno do potrzeb, jak i aktualnych możliwości naszych Klientów.